Plats bruts – Temporada 2 – 2×15 – Tinc família

Ha arribat el Nadal i els nois comencen a adornar la casa mentre esperen l’arribada de la Carbonell i l’Oriol del viatge de lluna de mel. Han decidit passar aquestes festes junts però les coses han canviat a casa, els nois s’han d’adaptar a les noves relacions familiars. El Lopes s’ha convertit en el fillastre de la Carbonell i ella el tracta de la mateixa forma que el David, cosa que aquest no accepta ja que sempre havia estat el fill mimat. Les coses es van complicant i quan arriba el cagatió, apareixen tots els draps bruts. Per altra banda, el Ramon està muntant el pessebre de casa seva allà on el deixen perquè estan fent obres a casa seva, la Mercedes intenta evitar qualsevol cosa relacionada amb el Nadal perquè el detesta, el Pol es passa tot el dia menjant els polvorons que li ha enviat la seva mare, i l’Emma descobreix el Nadal ja que ella va tenir una educació molt atea.

Veure més detalls de la fitxa

Plats bruts – Temporada 2 – 2×16 – Tinc meta

Episodi especial on es parodia el rodatge d’un episodi de la pròpia sèrie i es veuen les relacions reals entre els actors. El Lopes interromp el rodatge perquè està fart del seu personatge, es rebel·la contra el guionista i el despatxa. El mal humor del Lopes prové que després d’un any fent la sèrie, no s’ha fet famós ni guapo. Mentre el Lopes i el David discuteixen què fer amb la sèrie, es descobreixen tots els mals rotllos que hi ha entre els actors. Per exemple, l’Emma, que representa que està casada amb el Ramon, sent molta atracció se*ual pel Pol, que en realitat és un noi molt seductor que lliga amb totes les dones del rodatge. El David s’està repensant tornar a la sèrie Periodistas, el Ramon és un intel·lectual que es penedeix d’haver deixat la literatura i les classes de la Universitat Ramon Llull, la Carbonell està farta dels dos protagonistes són uns xitxarel·los i perquè per culpa d’ells es quedarà sense feina, i la Mercedes, que és hippy, no se n’adona de les males relacions amb la resta de companys.

Veure més detalls de la fitxa

The women

Remake del film de 1939 de George Cukor. La vida de Mary Haines és aparentment perfecta: una casa preciosa, una filla de 12 anys, un marit que té èxit a Wall Street i una feina de dissenyadora de moda. I unes bones amigues: Sylvia Fowler, una soltera molt ‘chic’, Edie Cohen, una mare ben especial, i Alex Fisher, una dona plena de glamour. Tot es complica quan un dia Sylvia s’assabenta que el marit de Mary li és infidel amb una atractiva venedora de perfums.

Veure més detalls de la fitxa

Misteriós assassinat a Manhattan

Carol Lipton, una avorrida mestressa de casa de Manhattan comença a sospitar que el seu veí Paul House, un home d’avançada edat, ha assassinat a la seva dona, encara que aparentment hagi mort a causa d’un infart. El seu marit, la tatxa de paranoica i tracta de treure-li la desgavellada idea del cap, però Carol s’obstina a investigar al seu veí i comença a seguir-lo amb l’ajuda de la seu amic Ted, que sempre s’ha sentit atret per ella. En Larry, esperonat per la gelosia i per una seductora escriptora també interessada en el cas, s’uneix de mala gana a la investigació.

Veure més detalls de la fitxa

Codi font

El capità Colter Stevens, un soldat que forma part d’un programa experimental del govern per investigar un atemptat terrorista, desperta en la pell d’un viatger del temps la missió del qual és viure una vegada i una altra l’atemptat a un tren fins que aconsegueixi esbrinar qui és el culpable. Guiat per una oficial de comunicacions, la Colleen, que controla en Colter en el seu viatge a través del temps. Al tren el jove coneixerà a una viatgera, la Christina, amb la que s’implicarà emocionalment.

Veure més detalls de la fitxa

Anamorph

Un assassí en sèrie comença a cometre brutals crims deixant una empremta difícilment oblidable. Els cossos de les seves víctimes són transformats en reflexos de grotesques obres d’art. El criminal basa l’aspecte dels seus crims en el concepte artístic de la anamorfosi, una tècnica pictòrica que manipula les lleis de la perspectiva per crear dos punts de vista diferents d’una mateixa composició. En una d’elles el creat pren una forma proporcionada i clara.

Veure més detalls de la fitxa

L’hora d’Alfred Hitchcock – Temporada 1 – 2a part – 1×26 La fugida de l’Oscar – An Out for Oscar

L’Oscar Blenny, que s’allotja en un casino del desert, està enamorat de l’Eva, seductora hostessa que juga a dues bandes amb dos companys de feina. Així mateix fa estafes al casino, amb el sinistre Bill. Finalment el seu cap la descobreix, es barallen, i acaba matant-lo. Ella crida, alertant l’Oscar, que declararà que la noia va actuar en defensa pròpia.

Veure més detalls de la fitxa

Ciència Ficció, Fantasia i Terror per a tothom

Aneu a la barra d'eines